B E R N A R D  C Y K L O K L U B  S L O V A K I A

Cyklo Slovakia Bratislava
Cyklopredajňa Športservis

Znojmo - Národní park Podyjí - 13.5. - 16.5.2005

1. deň: vlakom do Kútov, na bicy: Lanžhot-Lány-Pohansko-Břeclav- 23 km; 2. deň: Znojmo-Loucky Kláštor-Sedlešovice-Nový Šaldorf-Konice-Sealsfieldúv Kámen-Mlýn Papírna-Baštúv mlýn-Šobes-Podmolí-Lukov-Horní Břečkov-Čížov-Hardeggslá vyhliadka-Čížov-Horní Břečkov-Lukov-Podmolí-Mašovice-Hradoště-Znojmo - 66 km; 3. deň: Znojmo-Přimetice-Citonice-Vracovice-Lesná-Švajčiarske údolie-Vranov Nad Dyjí-Lančov-hrad Cornštein-kemp Horka-hrad Bítov-Chvalatice-Zálesí-Štítari-Šumná-Lesná-Horní Břečkov-Lukov-Podmolí-Mašovice-Hradiště-Znojmo -89 km; 4. deň: Znojmo-Mikulov-Valtice-Břeclav - 93 km, vlakom do Bratislavy.
Dĺžka trasy: 271 km
Cykloakciu zorganizoval CYKLORUDO, ktorý mal okolie Znojma a Národní park Podyjí už viackrát predtým prejazdený, takže poznal všetky cestičky, krčmičky, vyhliadky, pamätihodnosti.
Prvú noc sme sa ubytovali v ATC Břeclav za 105 Kč/noc a potom sme boli ubytovaní v Znojme v penzióne Morava za 200 Kč/noc. Tam sme sa zložili a odtiaľ sme robili výlety do okolia.